(P) Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice. Cum pot adolescenții să evite sfaturile nocive pentru stima de sine

×
Codul embed a fost copiat

Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice, prin care încurajează adolescenții să nu mai urmărească, în social media, conținut care le afectează stima de sine.

Conform raportului “Dove - Ai incredere in tine si social media” (aprilie, 2022) condus de Edelman DXI in parteneriat cu profesorul Phillippa Diedrichs:

• 1 din 2 fete afirmă că sfaturile toxice din social media îi afectează încrederea în sine;

• 80% dintre fete și-ar dori să vorbească cu părinții despre gestionarea sfaturilor toxice din social media;

• 7 din 10 fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale;

Citește și
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

• 1 din 2 fete spune că social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe;

• 6 din 10 fete spun că au încercat sau ar încerca un trend de frumusețe pe care l-au văzut pe rețelele de socializare;

• Pentru 64% dintre mame, „conținutul care idealizează frumusețea” poate avea un impact negativ asupra stimei de sine a fetelor tinere;

Șapte din zece fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale.

Cristina Dima, reprezentant Unilever: „Pentru una din două fete adolescente, social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe, care, din păcate, nu sunt toate constructive. Dorim să comunicăm impactul negativ al acestor sfaturi și să îi încurajăm pe părinți să discute cu tinerii despre gestionarea conținutului din social media”.

Anul acesta, în cadrul programului „Ai încredere în tine”, Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la sfaturile toxice din rețelele sociale și impactul pe care îl au asupra stimei de sine a fetelor tinere.

Cristina Dima, director de marketing, Unilever: „80% dintre fete ar dori ca părinții lor să discute cu ele despre gestionarea sfaturilor toxice de frumusețe din social media”

Prin campania #FărăSfaturiToxice, Dove își propune să combată sfaturile toxice din social media, care sunt extrem de nocive pentru adolescenți. Totodată, încurajează adolescenții să-și definească propriile standarde de frumusețe și să-și aleagă sursele de influență/inspirație, invitându-i să nu mai urmărească în mediul online tipuri de conținut care le scad stima de sine și care îi fac să nu se simtă bine cu ei.

Despre programul „Dove – Ai încredere în tine”

Începând din anul 2021, Dove implementează în România programul educațional „Dove - Ai încredere în tine”, care își propune să crească și să consolideze încrederea în sine a copiilor și adolescenților. Acesta este în al treilea an de implementare și a ajuns la aproape 40.000 de adolescenți din țară.

Programul „Dove – Ai încredere în tine” oferă părinților și profesorilor toate resursele necesare pentru a discuta cu adolescenții despre stima de sine. Materialele educaționale pot fi descărcate gratuit de pe site-ul Dove România. Programul este sprijinit de către Ministerul Educației pentru a putea fi implementat la nivel național, peste 3.600 de profesori beneficiind de resursele programului „Dove – Ai încredere în tine” până în prezent. Totodată, programul a ajuns anul trecut la peste 40.000 de tineri din întreaga țară.

Sunt realizate training-uri periodice pentru profesorii din toată țara, încurajând cât mai mulți dintre cei care predau la gimnaziu să includă în discuțiile lor cu adolescenții și temele din program, astfel încât să contribuie la creșterea încrederii în sine a adolescenților.

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars

Mars, unul dintre cei mai mari producători mondiali de dulciuri, ciocolată, alimente și hrană pentru animale de companie, nu face compromisuri atunci când vine vorba de protejarea planetei noastre.

(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional
(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional

Provident lansează primul produs 100% digital din portofoliul său. Creditele rămân o soluție de rezervă viabilă pentru români în 2024. Dar care sunt emoțiile sau stările asociate cu ideea de a lua un împrumut?

(P) Lansarea noului Lexus LBX
(P) Lansarea noului Lexus LBX

Lansăm în România un model revoluționar marca Lexus. Noul LBX este un crossover compact, care redefinește standardele în clasa sa, oferind un echilibru perfect între exigențele vieții urbane și aventura în natură.

Recomandări
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral. 

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor
Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.  

România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți
România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți

Dacă păstram ritmul actual vom avea nevoie de cel puțin 50 de ani de acum înainte pentru ca România să atingă rata de imunizare împotriva infecției cu HPV, recomandată de Organizația Mondială a Sănătății.