(P) #ANTIGHINION: o campanie despre obiceiurile în fața neprevăzutului

campanie
StirilePROTV

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile - o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.

„Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.

 


Despre UNSAR

Înființată în 1994, UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România reprezintă 20 de companii de profil. Acestea dețin o pondere de peste 80% din piața locală de asigurări. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apărarea și reprezentarea intereselor asigurătorilor și reasigurătorilor din România, participarea la îmbunătățirea cadrului legislativ în domeniul asigurărilor, promovarea activității de asigurări în România și promovarea dezvoltării cât mai durabile a industriei de profil pe plan intern și internațional.
Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al federației asigurătorilor și reasigurătorilor europeni – Insurance Europe.
 

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Brandul Familia Safir s-a lansat prin Flash Move, un spectacol unic de culoare și dinamism
(P) Brandul Familia Safir s-a lansat prin Flash Move, un spectacol unic de culoare și dinamism

Brandul Familia Safir s-a lansat printr-un spectacol unic de culoare și dinamism - Flash Move.

(P) Cea de-a 4-a editie a caravanei Plata cu PET, lansată de Carrefour România
(P) Cea de-a 4-a editie a caravanei Plata cu PET, lansată de Carrefour România

Carrefour România a lansat cea de-a 4-a ediție a caravanei Plata cu PET.

(P) Aproape 1.000 de participanți la evenimentul de promovare a producătorilor locali și meșteșugurilor, la Apoș
(P) Aproape 1.000 de participanți la evenimentul de promovare a producătorilor locali și meșteșugurilor, la Apoș

Pe 23 și 24 septembrie, satul sibian Apoș a găzduit primul eveniment dedicat producătorilor locali și descoperirii patrimoniului cultural, susținut de Profi.

Recomandări
O nouă conductă de gaze ne deschide ușa către noi surse de aprovizionare. „Este începutul unei noi ere în sud-estul Europei”
O nouă conductă de gaze ne deschide ușa către noi surse de aprovizionare. „Este începutul unei noi ere în sud-estul Europei”

O nouă conductă de gaze inaugurată sâmbătă în Bulgaria după un deceniu de amânări ne deschide ușa către noi surse de aprovizionare.

2022, cel mai secetos an din istorie. Cât de pregătită este România pentru fenomenele extreme care ne lovesc
2022, cel mai secetos an din istorie. Cât de pregătită este România pentru fenomenele extreme care ne lovesc

2022 va intra în istorie drept cel mai secetos an trăit de omenire până acum. Ar trebui să plouă mărunt luni la rând pentru că pământul să-și revină și să rodească, așa cum se întâmpla în anii trecuți.

Scurgerile din gazoductul Nord Stream 2 au încetat. „Presiunea apei a închis mai mult sau mai puţin conducta”
Scurgerile din gazoductul Nord Stream 2 au încetat. „Presiunea apei a închis mai mult sau mai puţin conducta”

Scurgerile din gazoductul Nord Stream 2, care leagă Rusia de Germania, în Marea Baltică, au încetat, a declarat, sâmbătă, un purtător de cuvânt pentru AFP, scrie News.ro