Lavinia Chican, noul partener al agentiei McCann PR. De 10 ani coordoneaza comunicarea pentru BRD Nastase-Tiriac Trophy

Lavinia Chican, McCann PR

Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numita recent Partener in cadrul agentiei McCann PR, anunta un comunicat oficial al companiei.

Lavinia s-a alaturat echipei McCann PR din anul 2008, ea acumuland pana in acest moment o experienta de peste 17 ani in industria de comunicare, dintre care 13 ani in McCann Group.

Din noua sa pozitie, Lavinia va contribui la strategia de dezvoltare a business-ului companiei, fiind in acelasi timp responsabila de campaniile de comunicare pe conturile Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Heineken, Carrefour, NEPI, Enel, Salvati Copiii si altele. De asemenea, urmarindu-si pasiunea pentru tenis, Lavinia coordoneaza de mai bine de zece ani comunicarea pentru cel mai important turneu de tenis din Europa de Sud-Est, BRD Nastase-Tiriac Trophy.

Totodata, Lavinia este implicata si in organizarea McCann Conferences pe teme de leadership, educatie, inovatie si sport. “Ma bucur ca, de acum, am alaturi de mine un partener valoros si, totodata, un om extraordinar. Lavinia a reusit sa construiasca in timp o echipa puternica si unita, alaturi de care dezvolta parteneriate de lunga durata cu clienti din randul celor mai importante companii din lume. Cu totii, atat echipa McCann PR, cat si partenerii nostri, vom continua sa beneficiem de experienta si de talentul ei si sa ne inspiram zilnic din pasiunea si energia debordanta a Laviniei”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

“Imi place foarte mult ceea ce fac, iubesc McCann-ul. Lucrez cu cei mai buni si invat zilnic de la ei. Asa ca, de acum incolo, nu voi face altceva decat sa imi continui cu si mai mult elan calatoria mea profesionala in cadrul marii familii McCann”.

Citește și
Arma care-i sperie pe ruși ar putea ajunge în Ucraina. Moscova amenință că va extinde „zona-tampon”

De-a lungul timpului, echipa condusa de Lavinia Chican in cadrul McCann PR a dezvoltat si implementat campanii de comunicare si BTL recunoscute in plan international, obtinand premii precum Best regional communication campaign in cadrul European Excellency Awards pentru Campania FIFA World Cup 2010 Trophy Tour / Coca-Cola, Silver Drum in 2013 pentru proiectul Coca-Cola Live Tweets, Silver & Bronze Effie Awards in 2014 pentru Campania Dorna “Grija pentru Copii”. Despre McCann PR McCann PR, divizia de relatii publice a grupului McCann, este cea mai mare agentie de comunicare din Romania, din punctul de vedere al cifrei de afaceri.

Multi-premiata si cu recunoasteri internationale pentru campaniile sale inovatoare, McCann PR este afiliata la una dintre cele mai prestigioase si mai mari retele internationale de PR din lume, Weber Shandwick. Portofoliul de clienti McCann PR include companii de renume precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, Unilever, Nestle, Enel Romania, Heineken, Eco-Rom Ambalaje, ExxonMobil, City Insurance, Microsoft, UPC, HTC, Symantec, Teamnet, Toshiba, Electronic Arts, ABSL, Honeywell, NEPI, Salvati Copiii, Engie Romania, Metropolitan Life, Sandoz, MSD, Nespresso, Berarii Romaniei, Berlin-Chemie Menarini, Philip Morris, Pfizer, Medtronic etc. McCann PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte agentia de creatie McCann Bucharest, agentia de media Universal Media, agentia de digital MRM Worldwide si agentia de BTL Momentum.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT E gata! Știm prima echipă promovată matematic în Superliga României
NEWS ALERT E gata! Știm prima echipă promovată matematic în Superliga României

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români

UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund, aducând noi oportunități de investiții pentru piața românească, prin lansarea a 14 noi fonduri mutuale.

Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GpeC. Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE și se va desfășura în București pe 20-21 Mai.

(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara
(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara

Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara.

Recomandări
Românii au în conturile personale de pensii din Pilonul 2 o sumă record. Cât primește fiecare în medie
Românii au în conturile personale de pensii din Pilonul 2 o sumă record. Cât primește fiecare în medie

Românii au în conturile personale de pensii Pilon 2 o sumă record. Peste 160.000 de pensii Pilon 2 au fost deja plătite către cei ieșiți din activitate, jumătate din sumă numai anul trecut.

Joe Biden a ajutat în secret Ucraina să se apere de atacurile Rusiei și a trimis rachete ATACMS cu rază lungă de acțiune
Joe Biden a ajutat în secret Ucraina să se apere de atacurile Rusiei și a trimis rachete ATACMS cu rază lungă de acțiune

În ultimele săptămâni, Statele Unite au trimis în secret rachete cu rază lungă de acțiune Ucrainei pentru a fi folosite în lupta împotriva invadatorilor ruși, iar Ucraina le-a folosit deja de două ori.

Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați
Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați

Este anchetă la Spitalul Județean de Urgență din Giurgiu, după ce un medic ginecolog a fost prins în flagrant în timp ce lua mită pentru o operație de cezariană, acoperită de asigurarea medicală.