Descoperire uimitoare pe fundul oceanului, în timpul unei transmisiuni LIVE. VIDEO

carcasa, balena
CNN

O echipă de cercetători a descoperit cu uimire carcasa unei balene care a căzut pe fundul oceanului și a atras în jurul său o mulțime de specii de creaturi marine venite să se hrănească, formându-se astfel un adevărat ecosistem.

Descoperirea a fost făcută chiar în timp ce echipa de scufundători transmitea imagini LIVE din adâncul oceanului, iar în înregistrarea video preluată de CNN se aud strigătele de uimire ale oamenilor de știință care urmăreau în acel moment activitatea colegilor lor.

”Uoou! Oaaaa! Iată o „cădere de balenă„. Asta chiar merită o oprire!” - au spus cu gurile căscate de uimire cercetătorii.

O ”cădere de balenă” este expresia folosită pentru a descrie carcasa unui cetaceu care ”cade” pe fundul oceanului la o adâncime de cel puțin 1000 de metri, în așa zisele zone abisale. Aceste carcase pot crea ecosisteme complexe în jurul lor, deoarece asigură hrana organismelor marine timp de foarte mulți ani.

”Este grăsime pe coadă. La revedere, caracatițo! Da, deci asta este grozav! Și este doar parțial digerată, cu toate acestea.” - se aud vocile cercetătorilor care urmăreau transmisia LIVE din ocean.

otzi
Descoperire impresionantă în Alpi, făcută de câțiva tineri. Datează de peste 5 mii de ani
Noi detalii despre cazul care a şocat România. Fetiţa ascunsă în canapea a fost ucisă pentru bijuteriile pe care criminalul le-a furat şi le-a amanetat, ca să joace la pariuri

E acoperită de necrofagi! Ce zi minunată ca să fii caracatiță”, mai spun aceștia.

Duminică seară s-a prăbușit pe gazon, iar luni doctorii i-au anunțat decesul
Descoperire fascinantă în Polonia. Cercetătorii confirmă existența monștrilor marini

Fosilele unui monstru marin vechi de 150 de milioane de ani au fost descoperite recent în Polonia. Resturile pietrificate aparțineau unui pliosaur, o reptilă dispărută care putea atinge peste 30 de metri lungime și o greutate de câteva tone.

Un grup de tineri au găsit rămășițele mumificate ale unui bărbat cunoscut sub numele de Otzi, al cărui cadavru a fost descoperit în 1991, undeva la 3.210 m altitudine, în Alpi. Rămășițele acestuia sunt vechi de 5.300 de ani.

Locul în care ar fi apărut primii oameni pe Pământ. Descoperire uriașă a cercetătorilor

Oamenii de știință au descoperit locul în care ar fi apărut primii oameni moderni, în urmă cu 200.000 de ani.

Arca lui Noe s-ar afla aproape de România. Descoperirea făcută de cercetători

Oamenii de știință susțin că sunt aproape să găsească Arca lui Noe după ce au descoperit 60 de nave antice din "vremuri biblice" Marea Neagră.

Israelul a decis să riposteze în forţă împotriva Iranului.
Israelul a decis să riposteze în forţă împotriva Iranului. "Lansarea atâtor rachete şi drone va primi un răspuns"

Cabinetul de război din Israel a luat decizia de a riposta "clar şi puternic" împotriva Iranului pentru atacul cu rachete şi drone de sâmbătă seara, informează postul de televiziune israelian Canal 12, citat de The Times of Israel.

Noi detalii despre intervenția avioanelor britanice din România în sprijinul Israelului. Precizările lui Rishi Sunak

O parte dintre avioanele Typhoon pe care Marea Britanie le avea în România - la Mihail Kogalniceanu - au fost trimise în Orientul Mijlociu pentru apărarea Israelului.

România fierbe sub un val de căldură. Au început să moară peștii în lacuri, Dunărea a secat

Valul de căldură din ultimele zile aduce, dincolo de bucuria verii, și vești proaste, mai ales pentru agricultori. Rezerva de apă din sol, și așa puţină, după o iarnă fără zăpadă, este din ce în ce mai scăzută.