Descoperire fascinantă despre existența celebrului „Bigfoot”. Ce au dezvăluit specialiștii

Bigfoot
iStock

Oamenii de știință au descoperit noi dovezi ale așa-numitului "Bigfoot". Se crede că legendara creatură a fost o maimuță înaltă de 10 metri care a trăit acum aproape 2 milioane de ani.

Cunoscut sub numele de Gigantopithecus blacki, cercetătorii au descoperit că gigantul primat a trăit în sud-estul Chinei cu aproximativ 1,9 milioane de ani în urmă.

Potrivit acestora, animalul este strămoșul urangutanului modern, așa cum a reieșit în urma unei analize a proteinelor din smalțul dinților creaturii, relatează FoxNews.

Cercetarea arată, de asemenea, că G. blacki cântărea aproximativ 595 de kilograme.

„Cu acest studiu arătăm că putem folosi analiza proteinelor pentru a prelua informațiile genetice antice de la primatele care au trăit în zone subtropicale, chiar și atunci când fosila are două milioane de ani”, a transmis autorul principal al studiului, Frido Welker.

pescar
Creatură bizară cu „chip de om”, surprinsă într-un lac: „Este înfricoșător”
După ce cântăreața Anca Pop a plonjat în Dunăre cu mașina și a murit, șefii CNAIR au montat un parapet despre care inițial spuneau că „nu se justifică”

„Este foarte interesant, deoarece resturile antice ale presupusilor strămoși ai speciei noastre, Homo sapiens, se găsesc, de asemenea, în principal în zonele subtropicale. Acest lucru înseamnă că putem recupera potențial informații similare despre linia evolutivă care duce la oameni", a mai precizat acesta.

Fosilele lui G. blacki au fost greu de găsit, fiind descoperite doar fălcile și dinții.

Nu este clar exact cum arăta G. blacki, deși cercetătorii l-au recreat ca pe un urangutan uriaș. Studiul a fost publicat în revista științifică Nature.

Spaniolii s-au lămurit în privința lui Ianis Hagi, după România - Columbia 2-3
Misterul unui submarin dispărut în 1944. Ce s-a întâmplat de fapt cu el

Un submarin american dispărut în 1944, după ce a fost lovit de aviaţia japoneză în timpul celui de Al Doilea Război Mondial, a fost găsit pe fundul Mării Chinei de Est, a anunţat luni un grup care caută nave americane pierdute, relatează DPA.

Creatură bizară cu „chip de om”, surprinsă într-un lac: „Este înfricoșător”

Un pește cu o formă bizară a fost surprins în imagini într-un lac din China.

Surpriză de proporții pentru câțiva muncitori care săpau o groapă de gunoi. Peste ce au dat

Surpriză de proporţii pentru câţiva muncitori mexicani. Chemaţi să sape o nouă groapă de gunoi la marginea unui orăşel, oamenii şi-au dat seama că mai trecuse cineva pe acolo în urmă cu 15.000 de ani.

Descoperirea care i-a fascinat pe cercetători. „Este cea mai mare de acest gen”

Aproximativ 800 de oase provenind de la cel puţin 14 mamuţi care au trăit în urmă cu peste 14.000 de ani au fost descoperite în centrul Mexicului, a anunţat miercuri un institut local.

Rusia e deranjată de modernizarea bazei de la
Rusia e deranjată de modernizarea bazei de la "Mihail Kogălniceanu" și susține că NATO se pregătește pentru război

Activitățile NATO în Europa de Est și în regiunea Mării Negre au ca scop pregătirea unui posibil conflict cu Rusia, a anunțat, joi, Ministerul rus de Externe, informează RIA Novosti.

Mesaj ferm al lui Putin privind un atac asupra NATO. Cele cinci state menționate

Rusia nu are proiecte privind nicio ţară din NATO şi nu va ataca Polonia, statele baltice sau Republica Cehă, dar dacă Occidentul îi livrează Ucrainei avioane de luptă F-16, atunci acestea vor fi doborâte de forţele ruse, a afirmat Vladimir Putin.

Presa americană:
Presa americană: "Mafia românească vine după cardurile voastre". Metoda prin care interlopii fac 9 mil. $ pe lună

Procurorii din California susțin că mafia românească a dat o nouă înfățișare unei vechi înșelătorii: skimming-ul cardurilor de debit.