Rezultat uimitor al unui studiu facut de un grup international de astronomi, despre extraterestri: "100 de milioane de lumi!"

Calea Lactee 2

Un grup international de astronomi si astrobiologi a publicat rezultatele unui nou studiu despre posibilitatea existentei vietii in alte lumi.

Calculele lor facute doar asupra Caii Lactee este uimitor: 100 de milioane de lumi din galaxia noastra ar putea gazdui viata extraterestra.

Conform Gizmodo, chiar daca cifra de 100 de milioane pare foarte mare, trebuie sa avem in vedere in galaxia noastra exista aproximativ 17 miliarde de planete de marimea Terrei. In plus, aceste lumi sunt la o distanta prea mare de noi ca sa le putem vedea. Autorii studiului mai subliniaza si faptul ca "acest raport nu afirma ca exista viata pe atat de multe planete (...) ci doar faptul ca ar putea exista conditiile pentru existenta vietii".

Insa, chiar si cu aceste precizari, rezultatul studiului ramane impresionant. Mai ales daca ne gandim ca este vorba doar de o singura galaxie, in conditiile in care, in total, exista aproximativ 500 de miliarde in tot Universul.

Acest studiu a aparut in publicatia de specialitate Challenges of Astrobiology si este semnat de Louis Irwin (Departamentul de Stiinte Biologice, University of Texas in El Paso), Abel Méndez (Planetary Habitability Laboratory, University of Puerto Rico in Arecibo), Alberto G. Fairén (Departmanentul de Astronomie, Cornell University) si Dirk Schulze-Makuch (Centrul de Astronomie si Astrofizica la Technical University Berlin).

The Godzilla of Earths
"The Godzilla of Earths". A fost descoperita o planeta de 20 ori mai grea decat Terra
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile
VIDEO Moment șocant în baschet! I-a dat un pumn unui fan chiar în timpul meciului cu Lakers
Asteroidul
Asteroidul "Bestia" a trecut, duminica, pe langa Pamant. Daca ar fi lovit planeta noastra, consecintele ar fi fost dramatice

Un asteroid de dimensiuni considerabile, poreclit "Bestia" de astronomi, a trecut duminica pe langa planeta noastra.

O planeta gigantica a fost descoperita luni, 2 iunie. Este de 2 ori mai mare decat Terra si cu o masa de aproape 20 de ori mai mare.

Ce o sa fie la moda pe Planeta Rosie. NASA a prezentat prototipul costumulului care va fi purtat de astronauti pe Marte

Agentia spatiala americana NASA a prezentat elemente de imbracaminte esentiale pentru viitorii astronauti care vor dori un nou "look" in primele lor zboruri pe Marte.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.