Cercetatori: "Omenirea ar putea fi stearsa de pe fata Pamantului de un asteroid". Cand ar putea avea loc impactul

pamant

Asteroidul cu numele "1950 DA" ar putea lovi Pamantul in anul 2880, cand ar putea provoca tsunami-uri de proportii, dar si schimbari dramatice in clima planetei, sustin oamenii de stiinta.

Omenirea ar putea fi stearsa de pe fata Pamantului de catre un asteroid urias, ce se indreapta catre planeta noastra cu aproape 55.000 de kilometri pe ora.

Cu o forta echivalenta a cateva zeci de mii de megatone de explozibil, oamenii de stiinta sustin ca, este posibil ca asteroidul sa loveasca Pamantul pe pe 16 martie, in anul 2880. Sansele ca acest lucru sa se intample sunt de una la 300. Cu toate acestea, eventualitatea este una infricosatoare.

Potrivit oamenilor de stiinta, citati de Mirror, aruncarea in aer a corpului ceresc, inainte ca acesta sa se apropie de Pamant (asa cum se intampla in filmul Armageddon) ar provoca un dezastru si mai mare. Indiferent de abordare, impactul final s-ar traduce in producerea unor tsunami-uri uriase, dar si cutremere de o magnitudine fara precedent. In cele din urma, intregul climat al planetei s-ar schimba intr-atat de mult, incat oamenii nu ar mai putea supravietui.

Cercetatorii cauta acum metode de a sectiona asteroidul in parti mai mici, in asa fel incat acesta sa nu mai fie o amenintare pentru Pamant, scrie The Mirror.

asteroidul bestia
Asteroidul "Bestia" a trecut, duminica, pe langa Pamant. Daca ar fi lovit planeta noastra, consecintele ar fi fost dramatice
Mesaj către Zelenski: „OK, am reuşit. Acum du-te şi câştigă lupta”
”O echipă maghiară poate ajunge în Liga 1 din România. Anti-maghiarismul, tipic la București”. Reacție deplasată a fotbalistului ungur legitimat în România
Disparitia dinozaurilor de pe Pamant a fost
Disparitia dinozaurilor de pe Pamant a fost "un mare ghinion". Concluzia unui nou studiu lanseaza o teorie controversata

Dinozaurii au fost stersi de pe fata Pamantului din cauza exploziei unui asteroid, chiar cand specia lor era foarte vulnerabila. Aceasta este principala concluzie a unui nou studiu, realizat de mai multi experti din Marea Britanie, SUA si Canada.

Asteroidul

Un asteroid de dimensiuni considerabile, poreclit "Bestia" de astronomi, a trecut duminica pe langa planeta noastra.

Un evanghelist din Statele Unite prezice un nou sfarsit al lumii.
Un evanghelist din Statele Unite prezice un nou sfarsit al lumii. "Ar putea veni saptamana viitoare sau peste 1.000 de ani"

Evanghelistul Pat Robertson, cunoscut pentru faptul ca a prezis sfarsitul lumii intr-o carte, in 1995, spune ca apocalipsa ar putea veni cu adevarat saptamana viitoare.

INTERVIU. Cum a urmărit Nicușor Dan seara în care Cîrstoiu a fost eliminat de PSD-PNL: ”M-am jucat cu copiii și m-am culcat”

Primarul general Nicușor Dan nu a mai avut răbdare să stea până la finalul negocierilor PSD-PNL în seara zilei de luni, în care Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă au decis soarta candidatului Cătălin Cîrstoiu, așa că s-a jucat cu copiii și ... s-a culcat.

Schimbarea la față a Rusiei. Cinci scenarii despre cum ar putea arăta această țară după Vladimir Putin

"Ce se va întâmpla pe termen lung cu Rusia?" este marea întrebarea pe care foarte multă lume și-o pune, mai ales că nici măcar "Țarul de la Kremlin", Vladimir Putin, nu poate scăpa de moarte.

Cum răspunde Nicușor Dan la acuzațiile lui Piedone, că face ”blat politic” cu PSD-PNL: ”E o prostie. Nu e niciun blat”

Nicușor Dan - candidat independent la Primăria Capitalei, susținut de Alianța Dreapta Unită (USR, PMP, Forța Dreptei) - nu exclude faptul ca Popescu Piedone, principalul său contracandidat, după cum crede chiar el, să se retragă din cursa electorală.