Oamenii de stiinta au descoperit o noua specie de mamifer. "Sobolanul cu nasul plat" i-a uimit pe cercetatori

Ultimul update: Sambata 10 Octombrie 2015 07:01
Data publicarii: Miercuri 07 Octombrie 2015 14:52
Sobolanul cu nasul plat - Museum Victoria

Oameni de stiinta din mai multe tari care desfasoara cercetari in Indonezia au descoperit o noua specie de mamifer.

Sursa FOTOMuseum Victoria

Ei au numit-o 'sobolan cu nasul plat', datorita caracteristicilor sale nemaivazute inainte, informeaza agentia France Presse, conform Agerpres.

Aceasta creatura a fost descoperita intr-o regiune izolata de munte de pe insula Sulawesi, din centrul Indoneziei, a declarat muzeul australian Victoria, ai carui cercetatori au facut parte din echipa internationala care a participat la aceasta descoperire.

Sobolanii, al caror nume stiintific este 'Hyorhinomys stuempkei', au caracteristici care nu au mai fost observate niciodata pana acum de stiinta, a mai spus muzeul intr-o declaratie data publicitatii marti. Aceasta descoperire a fost facuta de o echipa de oameni de stiinta din Indonezia, Australia si Statele Unite ale Americii.

Stranuta de 12.000 de ori intr-o zi, iar medicii nu stiu care este cauza. Cum reuseste sa adoarma fata de 12 ani

In plus fata de nasul roz, plat, dotat cu nari cu forma similara celor ale unui porc, animalul mai are urechile mari, o gura mica si dinti lungi in fata, potrivit aceleiasi surse. Din fotografii reiese ca mamiferul pare sa aiba marimea unui sobolan.

"Sunt mereu uimit de faptul de a putea merge in padure si a gasi o noua specie de mamifer atat de diferit de alte specii de referinta din stiinta", a spus Kevin Rowe, cercetator la muzeul Victoria care a participat la cercetare.

Noul mamifer descoperit este carnivor si, probabil, se hraneste in special cu rame si larve de insecte.

Creatura misterioasa descoperita de niste localnici, in Thailanda: de ce s-au speriat cand au vazut "monstrul". FOTO