Ads by INTERNET PROTV
ultimele stiri
«
»

Oamenii de stiinta au descoperit o noua specie de mamifer. "Sobolanul cu nasul plat" i-a uimit pe cercetatori

Sobolanul cu nasul plat - Museum Victoria

Oameni de stiinta din mai multe tari care desfasoara cercetari in Indonezia au descoperit o noua specie de mamifer.

Sursa FOTOMuseum Victoria

Ei au numit-o 'sobolan cu nasul plat', datorita caracteristicilor sale nemaivazute inainte, informeaza agentia France Presse, conform Agerpres.

Aceasta creatura a fost descoperita intr-o regiune izolata de munte de pe insula Sulawesi, din centrul Indoneziei, a declarat muzeul australian Victoria, ai carui cercetatori au facut parte din echipa internationala care a participat la aceasta descoperire.

Sobolanii, al caror nume stiintific este 'Hyorhinomys stuempkei', au caracteristici care nu au mai fost observate niciodata pana acum de stiinta, a mai spus muzeul intr-o declaratie data publicitatii marti. Aceasta descoperire a fost facuta de o echipa de oameni de stiinta din Indonezia, Australia si Statele Unite ale Americii.

Sobolanul cu nasul plat - Museum Victoria

In plus fata de nasul roz, plat, dotat cu nari cu forma similara celor ale unui porc, animalul mai are urechile mari, o gura mica si dinti lungi in fata, potrivit aceleiasi surse. Din fotografii reiese ca mamiferul pare sa aiba marimea unui sobolan.

"Sunt mereu uimit de faptul de a putea merge in padure si a gasi o noua specie de mamifer atat de diferit de alte specii de referinta din stiinta", a spus Kevin Rowe, cercetator la muzeul Victoria care a participat la cercetare.

Noul mamifer descoperit este carnivor si, probabil, se hraneste in special cu rame si larve de insecte.

Sursa: Agerpres, Data publicarii: 7 Octombrie 2015