NASA a publicat noi fotografii de pe planeta Pluto. Imaginile la care cercetatorii nu se asteptau

×
Codul embed a fost copiat

Noi fotografii surprinse la suprafata planetei Pluto au fost publicate de NASA.

Instantaneele au fost realizate de sonda New Horizons in urma cu doua luni, cand aceasta a trecut foarte aproape de Pluto.

Imaginile dezvaluie un relief mai complex decat se asteptau cercetatorii. Acesta include dune, vai adanci si numeroase rauri de gheata.

Dupa primele imagini trimise, New Horizons a facut o pauza, timp in care a transmis pe pamant in principal date. Va mai dura cel putin un an pana cand va trimite toate fotografiile facute.

NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
NASA a publicat noi imagini cu satelitii Nix si Hydra ai planetei Pluto. Ce se observa daca te uiti de aproape

NASA a dezvaluit noi imagini de pe planeta pitica Pluto, obtinute de sonda New Horizons. Imaginile ofera noi detalii de la suprafata satelitilor Nix si Hydra, doi dintre cei cinci sateliti ai acestui planetoid, informeaza Agerpres.

NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto.
NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto. "Descoperirea depaseste toate asteptarile noastre"

Agentia spatiala americana NASA continua sa dea publicitatii noi date si imagini de pe planeta pitica Pluto, cu ajutorul sondei New Horizons. Dupa ce au descoperit munti inalti, oamenii de stiinta au primit acum fotografii cu imense campii inghetate.

iLikeIT. Cum puteti ajunge pe Pluto fara sa plecati din fata calculatorului

Este Breaking News in sistemul nostru solar: pamantenii vad pentru prima data de aproape planeta pitica Pluto.

Cătălin Cîrstoiu: „Nu sunt în incompatibilitate. La Anemona Med mi-am ajutat colegi”

Medicul Cătălin Cârstoiu, candidatul comun al PSD și PNL pentru Primăria Capitalei a declarat că mandatul său este pe masa coaliției. Liderii celor două partide i-au cerut să lămurească acuzațiile de incompatibilitate.

Statele membre NATO au ajuns la un acord privind Ucraina. Decizia anunțată de Jens Stoltenberg

Statele membre NATO au ajuns la un acord cu privire la trimiterea de sisteme de apărare antiaeriană suplimentare în Ucraina, printre care baterii de rachete Patriot, a anunţat, vineri, secretarul general al Alianţei Nord-Atlantice, Jens Stoltenberg.

Trei dintre avioanele de luptă F-16 cumpărate de MApN din Norvegia au ajuns în România. GALERIE FOTO

Ministerul Apărării Naţionale anunţă că vineri trei aeronave F-16 Fighting Falcon achiziţionate de România de la Regatul Norvegiei au aterizat în Baza 71 Aeriană „General Emanoil Ionescu", de la Câmpia Turzii, în vederea dotării Escadrilei 48 Vânătoare.