Ads by INTERNET PROTV
«
»

FOTO. Creatura de acum 500 de milioane de ani, cu picioarele sub cap. Cum arata

paleontolog, fosile

Oamenii de stiinta au descoperit una din cele mai vechi fosile gasite pana acum. Creatura, care arata foarte ciudat, a trait in urma cu 500 de milioane de ani.

Fosila apartine unui arthropod marin numit fuxhianhuiid. Acesta avea o forma primitive de picioare sub cap si un sistem nervos dezvoltat.

Aceste “picioare” erau folosite pentru a ajuta animalul sa-si duca mancarea la gura si sa se deplaseze pe fundul marii.

Descoperirea fosilei ii va ajuta pe paleontologi sa afle cum au evaluat arthropodele, printre care se numara si insectele si crustaceele si cum li s-au dezvoltat membrele, explica Javier Ortega-Hernandez, de la Universitatea din Cambridge.

Desi au mai fost decsoperite fosile de fuxhianhuiid si anterior, aceasta este cel mai bine conservata.

Ea a fost descoperita in sud-vestul Chinei, in zona Xiaoshiba, alaturi de alte specimene primitive.

fosila marina
Sursa: LiveScience, Data publicarii: 28 Februarie 2013
  • 0 Comenteaza
Citeste mai multe despre: fosila, China,

Comentarii(0)

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.stirileprotv.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume:
Mesaj: