Calatoriile interplanetare sunt cu un pas mai aproape. Racheta ce ar putea ajunge pe luna in patru ore functioneaza

EM Drive

Noi dovezi ca motorul de racheta "imposibil" chiar functioneaza. Acesta ar duce o nava pe Marte in 70 de zile si pana in Alpha Centauri in 100 de ani. Un roman a postat pe Youtube un experiment ce confirma ca EM Drive merge.

Calatoriile interplanetare ar putea fi cu un pas mai aproape dupa ce cativa cercetatori ar fi confirmat ca motorul cu propulsie electromagnetica (EMD) - ce ar putea ajunge pe luna in patru ore - chiar functioneaza, scrie The Telegraph.

EMD a fost conceput de inventatorul britanic Roger Shawyer acum 15 ani, dar a fost ridiculizat la acea vreme pentru ca este imposibil din punct de vedere stiintific.

Citeste mai multe pe hotnews.ro!

NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
O noua exoplaneta foarte asemanatoare Pamantului, descoperita cu ajutorul telescopului Kepler. Ce spun expertii

O echipa de astronomi a anuntat joi descoperirea, prin intermediul telescopului orbital Kepler, apartinand NASA, a unei exoplanete foarte asemanatoare Pamantului.

NASA a publicat noi imagini cu satelitii Nix si Hydra ai planetei Pluto. Ce se observa daca te uiti de aproape

NASA a dezvaluit noi imagini de pe planeta pitica Pluto, obtinute de sonda New Horizons. Imaginile ofera noi detalii de la suprafata satelitilor Nix si Hydra, doi dintre cei cinci sateliti ai acestui planetoid, informeaza Agerpres.

NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto.
NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto. "Descoperirea depaseste toate asteptarile noastre"

Agentia spatiala americana NASA continua sa dea publicitatii noi date si imagini de pe planeta pitica Pluto, cu ajutorul sondei New Horizons. Dupa ce au descoperit munti inalti, oamenii de stiinta au primit acum fotografii cu imense campii inghetate.

Ședință decisivă a coaliției luni, după explicațiile lui Cîrstoiu. „Eram un om respectat, acum am devenit omul negru”

După ce liderii PSD și PNL i-au cerut să lămurească acuzațiile de incompatibilitate, medicul Cătălin Cîrstoiu, candidatul comun al celor două partide la primăria Capitalei, a anunțat ieri că mandatul său este pe masa coaliției.

Cutremur cu magnitudinea 5, raportat vineri noapte. Unde a fost resimțit

Un cutremur semnificativ cu magnitudinea de 5 a fost raportat vineri noapte, la ora 23:59:32, ora locală a României.

Țara care îi dă afară pe soldații americani pentru a face loc armatei ruse. Ordinul acceptat de Washington

Statele Unite şi-au dat vineri acordul de a-şi retrage din Niger cei 1.000 de soldaţi angajaţi acolo în lupta antijihadistă, au anunţat mai mulţi responsabili americani sub protecţia anonimatului, scrie AFP.