Anuntul facut de NASA in legatura cu asteroidul care se apropie de Pamant in acest weekend. Ce au descoperit despre meteorit

NASA a confirmat ca un asteroid urias se indreapta spre Pamant si va trece pe langa planeta noastra, in acest weekend.

Asteroidul, care calatoreste cu o viteza de peste 64.000 de kilometri la ora, va intra in orbita Lunii sambata seara.

Oamenii de stiinta au recunoscut ca dimensiunea meteoritului nu este cunoscuta inca si ca acesta ar putea avea un diametru de pana la 2.5 kilometri, scrie The Sun.

Agentia spatiala a observat asteroidul si i-a monitorizat traiectoria inca de acum 16 ani, observand asemanari cu 1862 Apollo, un asteroid descoperit in 1932 si incadrat la categoria de obiect cu potential devastator in 1973.

NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
NASA si Agentia Spatiala Europeana s-au unit pentru a afla secretele asteroizilor. O misiune speciala se lanseaza peste 5 ani

NASA si Agentia Spatiala Europeana fac echipa pentru a afla secretele asteroizilor. Mai exact, vor sa trimita in spatiu o sonda ce ar urma sa "intalneasca" un asteroid ce are propria luna.

Un om de stiinta sustine ca
Un om de stiinta sustine ca "sfarsitul lumii vine saptamana viitoare". NASA neaga ca un asteroid ar putea lovi Terra

Profesorul Robert Walsh face un apel la oamenii de stiinta sa ia in serios o posibila Apocalipsa ce va veni in curand, sustine el.

Adeptii teoriei conspiratiei spun ca Apocalipsa este aproape. Dezastrul prezis de Biblie, care ar fi ascuns de marile puteri

Adeptii teoriei conspiratiei dezbat aprins in mediul online catastrofa care se va abate asupra Pamantului in intervalul 22-28 septembrie, cand un asteroid urias s-ar izbi de Pamant.

Analiștii militari, despre răspunsul Israelului la atacul cu drone de sâmbătă: „Limitat și strict simbolic”

Limitat și strict simbolic, așa califică experții răspunsul Israelului la atacul iranian de sâmbătă. Acțiunea a vizat o bază militară de lângă Isfahan. în vecinătatea unor instalații nucleare.

Cîrstoiu, întrebat dacă Ciolacu şi Ciucă i-au cerut să se retragă: Nici vorbă. Probabil că va fi o discuţie luni

Candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Cîrstoiu, a negat informaţiile că liderii coaliţiei, Marcel Ciolacu şi Nicolae Ciucă, i-au cerut să se retragă din cursă, dar a precizat că va avea o discuţie cu aceştia, probabil luni.

Furtuna Renata continuă să facă ravagii în România. În nordul țării a nins viscolit și se circulă în condiții de iarnă

Un nou episod de vreme rea, cu grindină și polei, îi pune în dificultate pe șoferi. Un bărbat și-a pierdut viața într-un accident produs în județul Sibiu.