Infrastructura deplorabila ar putea muta uzina Dacia in nordul Africii. 8.000 de angajati au protestat pentru autostrada

Ultimul update: Joi 10 Martie 2016 07:09
Data publicarii: Luni 07 Martie 2016 13:00
Categorie: Social

"Vrem autostrada Sibiu-Pitesti" au cerut intr-un glas 8.000 de oameni, la Mioveni, majoritatea angajati ai fabricii Dacia.

Ei sunt speriati ca ar putea ramane fara locuri de munca, daca investitorii francezi, in lipsa infrastructurii necesare, vor muta o parte din productie in alte zone, cum ar fi nordul Africii, unde au drumuri mai bune.

Cei 8.000 de sindicalisti sunt furiosi pentru ca ani la rand li s-a promis ca fabrica lor va fi legata de vestul Romaniei prin autostrada, dar pana acum nu s-a intamplat nimic.

Zvonurile sunt alimentate de succesul fabricilor Dacia din nordul Africii. In afara de forta de munca ieftina, acolo beneficiaza si de o infrastructura moderna. In tot acest timp, exportul este un chin pentru cel mai mare producator romanesc.

In acest moment, tirurile cu masini care ies pe poarta fabricii fac mai bine de 8 ore pana la granita cu Ungaria. Daca se va construi autostrada, vor reusi sa faca 500 de kilometri in 6 ore.

Cum a pierdut Dacia o licitatie de 400 de masini de patrulare ale Politiei pentru doar 2,4 lei pe autoturism

Sefii de sindicat spun ca nici conducerea Dacia nu mai crede in promisiunile autoritatilor din Bucuresti.

Lider de sindicat: "Sefii nostri, investitorii, ne spun cum sa va mai credem pe voi, cand ne mintiti asa de mult?"

Autostrada Sibiu Pitesti nu are deocamdata nici constructor. Compania Nationala de Drumuri promite ca

Studiul de Fezabilitate va fi finalizat pana la data de 15 decembrie 2016. Proiectarea si executia lucrarilor pentru Autostrada Sibiu-Pitesti vor fi demarate dupa finalizarea Studiului de Fezabilitate.

Pentru asta a fost creat si un colectiv de lucru din care fac parte 18 angajati ai CNADNR care ar trebui sa urgenteze lucrarile.

Sindicalistii au cerut si o legislatie mai dura care sa limiteze importurile de masini la mana a doua.

Renault ar putea incepe sa produca Duster in Iran. Cat de mici sunt salariile fata de Romania

Renault ar putea incepe sa produca Duster in Iran. Cat de mici sunt salariile fata de Romania

rufe intinse la uscat

Amenzi mari pentru uscatul rufelor la vedere. Vinovații, ”turnați” de multe ori de vecini

Târg de joburi la Suceava. Un bărbat care a lucrat doar la cules de mere până la 35 de ani vrea minim 1.500 de lei net

A aflat că are cancer în ziua în care a născut. Cum o puteți ajuta pe tânără

Fotografiile de toamnă, o afacere profitabilă pentru organizatorii de sejururi foto

”Festivalul Familiei”: ocazia perfectă pentru părinți de a petrece mai mult timp cu copiii

Sute de oameni au cerut, în stradă, legalizarea parteneriatului civil

Bani, lei, RON

O tânără cu scleroză multiplă a rămas fără pensie, după ce a publicat un volum de poezii

Prețul cărnii de porc a scăzut cu 10% la poarta fermei, dar nu și în magazine

Grădiniţă-fantomă, într-un sat din Mureş. "E frumos, păcat că nu funcţionează"

Jumătate dintre studenţii români abandonează înainte de absolvire. "Când nu ai ce mânca, nu îţi pasă de diplomă"

Salariul cerut de un măcelar român cu șomaj de 600 EUR în Germania: ”Mai bine stau degeaba, decât să muncesc degeaba”

Cum arată în interior cel mai modern vagon al CFR-ului, cu internet și scaune ergonomice. FOTO