Un studiu facut in Statele Unite ale Americii arata ca nu exista nicio legatura intre obezitatea la copii si faptul ca ei consuma mancare de tip fast-food.
S-a demonstrat ca vanzarea mancarii de tip fast-food sau junk food, precum si a dulciurilor in institutiile scolare nu are nimic de aface cu faptul ca micutii devin obezi.
Dupa ce foarte multe tari din lume s-au chinuit sa dea legi peste legi prin care sa interzica vanzarea in scoli sau pe langa acestea a produselor considerate nesanatoase pentru elevi, se pare ca totul a fost in zadar, scrie New York Times.
Cercetatorii de la Pennsylvania State University au studiat indexul masei corporale al copiilor din clasa a cincea pana intr-a opta - echivalentul gimnaziului de la noi.
Au urmarit de asemenea ce se intampla cu elevii care se muta din scolile care nu vand junk-food in cele unde asa ceva este permis.
Indiferent de abordarea problemei a reiesit faptul ca nu exista nicio corelatie intre faptul ca intr-o scoala se vand dulciuri, snacksuri, sau in alta doar fructe prospete si apa minerala, si obezitate.
Copii care au avut acces la tot felul de sortimente de mancare considerata nesanatoasa nu sunt mai grasi decat cei care nu au avut asa ceva la indemana.
exemplu newsletter
Bunici violatori. Unul este chiar administratorul Cetatii Medievale din Targu Mures
Stirile ProTV de la ora 13:00, din 22.02.2012
Capcana in drum, fara nicio avertizare. Vezi cum iau 7 soferi aceeasi groapa in doar cateva minute
Clujenii au gasit solutii ingenioase pentru indepartarea zapezii
Romanca Lorena Sarbu a facut senzatie la Saptamana Modei de la New York
Comentarii(8)