Drumul unde 16.000 de soferi isi risca zilnic viata a devenit si mai periculos. Harta punctelor negre de pe "soseaua mortii"

×
Codul embed a fost copiat

Cel mai aglomerat drum din Romania ramane in continuare si cel mai periculos. Este vorba despre DN1, cu tristul renume de “soseaua mortii”.

Compania de drumuri nu va moderniza nici in acest an, infrastructura sigurantei rutiere. Nu a cheltuit banii in timp util, asa ca guvernul i-a taiat la rectificarea bugetara. Cu alte cuvinte, uitati de separatoarele de drumuri, sensuri giratorii, sau pasarelele pentru pietoni.

DN1, ora 14-intrarea in Bucuresti. Pe cel mai aglomerat si periculos drum national din Romania, a avut loc si astazi un accident. Putin a lipsit ca aceasta masina, lovita din spate de o alta, sa sara peste trotuarul micut si sa ajunga pe contrasens.

Cauza principala, lipsa unei infrastructuri gandite sa protejeze soferii in conditii de trafic aglomerat. Cu alte cuvinte, 16 mii de soferi isi pun viata in pericol in fiecare zi.

Citește și
autostrada Lugoj-Deva
Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

"Astfel de zone periculoase exista cu zecile pe DN1. Soferii se pun in pericol si forteaza acceleratia ca sa reuseasca sa treaca. Desi aici exista suficient spatiu pentru amenajarea unui sens giratoriu, din pacate nu se face nimic”, a relatat Vitalie Cojocari, correspondent ProTV.

Si nu doar sensuri giratorii. Montarea de separatoare intre benzi poate fi o solutie acolo unde exista multi soferi iresponsabili sau neatenti, care fie intorc, fie depasesc pe linie dubla continua.

"Autoritatile ar putea reduce numarul de accidente si, respectiv, ar putea salva vieti daca ar monta separatoare intre sensuri aici pe DN1. Din pacate, acest lucru nu se intampla, desi, culmea, bani in buget exista”, a relatat Vitalie Cojocari, correspondent ProTV.

Proiectul destinat constructiei de separatoare, sensuri giratorii, pasarele, treceri de pietoni pe DN1 are un buget de aproape 15 milioane de euro. Banii nu au fost cheltuiti, asa ca sumele alocate pentru acest an, un sfert din total, au fost taiate de Guvern. Surse din CNADNR sustin ca modernizarea infrastructurii pentru siguranta circulatiei rutiere de pe DN 1 nu a fost posibila in 2015 pentru ca firmele care au castigat licitatiile au dat faliment.

Ramanem asadar cu punctele negre din trafic, extrem de periculoase. De pilda, intre Bucuresti si Ploiesti politia a stabilit 5 zone de cate un kilometru, unde in cinci ani au loc minimum10 accidente cu cel putin 10 morti.
 

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Citește și...
Cimitirul si liliecii care n-au mai ajuns in studiu. Ce urmeaza pe segmentul de 11km de autostrada unde s-a intrat in pauza
Cimitirul si liliecii care n-au mai ajuns in studiu. Ce urmeaza pe segmentul de 11km de autostrada unde s-a intrat in pauza

Inspectoratul de stat in constructii a oprit lucrarile pe 11 kilometri din autostrada Bucuresti - Sibiu - Nadlac pentru lipsa autorizatiei de constructie.

Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci
Lucrarile la autostrada Lugoj-Deva au fost suspendate. Problemele intampinate: un cimitir ilegal si o pestera cu lilieci

Inspectoratul de stat in constructii a dispus suspendarea lucrarilor pe un tronson de 11 kilometri din autostrada Lugoj-Deva, deoarece constructorul nu avea autorizatie de constructie, a anuntat in marti seara Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale.

Ponta:
Ponta: "Sper sa repare din banii lor". Cine plateste factura marii rusini de pe segmentul de autostrada ce a fost demolat

Compania care a facut autostrada Orastie-Sibiu trebuie sa reconstruiasca portiunea afectata de fisuri, pe banii sai. O spun premierul Victor Ponta, Ministrul Transporturilor, dar si directorul CNADNR.

Recomandări
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral. 

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor
Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.  

Filmul evenimentelor. Cum s-a rupt coaliția PSD-PNL la Primăria Capitalei, din cauza medicului Cătălin Cîrstoiu
Filmul evenimentelor. Cum s-a rupt coaliția PSD-PNL la Primăria Capitalei, din cauza medicului Cătălin Cîrstoiu

După două luni de căutări și încă una în care au făcut campanie pentru medicul Cătălin Cîrstoiu, liderii PNL și PSD au anulat toate planurile comune pentru Primăria generală a Capitalei.