Medgidia: 3 vagoane au deraiat. 2 dintre ele s-au prabusit peste un pod

×
Codul embed a fost copiat

Un teribil accident feroviar, produs miercuri noapte, a dat peste cap circulatia dintre Constanta si Bucuresti. Totul, dupa ce trei vagoane incarcate cu tone de calcar au deraiat pe un pod, in apropiere de Medgidia.


Dupa ora trei, trenul plin de calcar a trecut podul peste canalul Dunare - Marea Neagra si mai avea putin pana sa ajunga la fabrica de ciment din Medgidia. A circulat pe o linie privata, care trece la un moment dat pe deasupra magistralei de cale ferata care leaga Constanta de Bucuresti. Doi ceferisti verificau liniile sub pod.

Trenul avea in componenta 35 de vagoane. Locomotiva si primele 27 de vagoane au trecut cu bine de jumatatea podului. Nu se stie de ce, dar vagonul cu numarul 28 a deraiat. La fel si urmatorul. Ambele au cazut de la zece metri, direct pe calea ferata a CFR-ului.

Al 30-lea vagon a sarit de pe sine, dar a ramas pe pod. Mecanicul a dat alarma prin telefon, iar circulatia in zona a fost blocata. In scurt timp, au aparut si echipele de interventie. Numai norocul a facut ca joi sa nu vorbim despre o tragedie nationala. Pe liniile peste care s-au prabusit vagoanele de zeci de tone circula in special trenuri de persoane.

Citește și
accident copac
Tie nu ti se poate intampla sa fii victima unui accident? Mai gandeste-te!
Cum a ajuns Petre Roman inculpat în Dosarul Mineriadei din 1990: „în subsolul Universității s-au găsit 22 de arme cu glonț; la sediul PNȚCD, substanțe halucinogene și materiale legionare”

Accidentul a paralizat circulatia feroviara intre Constanta si Bucuresti. Aproape 700 de calatori au ramas dezorientati prin gari, iar sase trenuri au avut intarzieri de aproape doua ore. Practic, pana dupa-amiaza nu s-a putut circula intre Medgidia si Dorobantu. Calatorii din trenurile care ajungeau intr-una dintre aceste statii au fost preluati de autobuze si, odata ajunsi in cealalta gara, plecau mai departe cu trenul.

In jurul pranzului, circulatia s-a reluat pe un singur fir, dupa mai bine de zece ore din clipa in care a fost intrerupta. Au putut trece insa numai trenurile cu locomotive diesel. Pe celalalt fir, s-a lucrat la refacerea liniei de electrificare, dupa care trenurile vor fi directionate pe acea linie.

O comisie de la Autoritatea Feroviara a fost in zona in care a avut loc accidentul. Inspectorii feroviari spun ca este o situatie grava si ca sunt doua variante posibile: ori a fost vorba despre o defectiune a liniei sau vagoanelor, ori despre o uzura prea mare a unor materiale. Urmeaza o ancheta, iar pagubele vor fi stabilite zilele urmatoare.

In plus, sefii Autoritatii Feroviare Romane spun ca multi dintre proprietarii liniilor luate in gestiune au promis ca vor investi in ele, insa nu s-au tinut de cuvant. Pe multe linii se folosesc vagoane de marfa foarte vechi.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
Citește și...
Medgidia: 2 vagoane s-au prabusit peste un pod. Vezi aici imaginile!
Medgidia: 2 vagoane s-au prabusit peste un pod. Vezi aici imaginile!

Trei vagoane incarcate cu calcar au deraiat, miercuri noapte, pe un pod din apropiere de Medgidia.

Tie nu ti se poate intampla sa fii victima unui accident? Mai gandeste-te!
Tie nu ti se poate intampla sa fii victima unui accident? Mai gandeste-te!

Stati si cugetati!In Romania, o data la zece ore, un om moare intr-un accident rutier provocat de viteza excesiva. Este un ritm inspaimantator, iar politistii au incercat cu radare si cu amenzi sa ii potoleasca pe vitezomani.

Recomandări
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1991
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1991

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

„Acțiune ofensivă” pornită de Israel în sudul Libanului: „Trupele sunt desfăşurate în număr mare de-a lungul frontierei”
„Acțiune ofensivă” pornită de Israel în sudul Libanului: „Trupele sunt desfăşurate în număr mare de-a lungul frontierei”

Sudul Libanului este vizat de „o acțiune ofensivă” pornită de Israel, miercuri, în paralele cu pregătirile pentru o operațiune terestră în Rafah.

Peste 60% dintre români ar fi de acord cu votul obligatoriu, cu 20% mai mulți decât în 2014. Care este motivul. Sondaj INSCOP
Peste 60% dintre români ar fi de acord cu votul obligatoriu, cu 20% mai mulți decât în 2014. Care este motivul. Sondaj INSCOP

Peste 60% dintre români sunt de acord cu votul obligatoriu, argumentând că o prezenţă mai mare la vot poate schimba lucrurile în bine, conform unui sondaj realizat de INSCOP la comanda News.ro.