Producatorul auto care a decis sa concedieze robotii. "Economisim bani si ne salvam viitorul"

Ultimul update: Joi 03 Martie 2016 07:12
Data publicarii: Luni 29 Februarie 2016 14:03
Categorie: Auto
linie de asamblare Mercedes

Unul dintre cele mai mari nume din industria auto mondiala a ajuns la concluzia ca produce masini multe prea sofisticate pentru a putea fi lasate pe mana robotilor.

Este vorba despre Mercedes, care a decis sa renunte in fabrica din Sindelfingen (Germania) la roboti, deoarece oamenii sunt, paradoxal, mai eficienti. Potrivit directorului de productie Markus Schaefer, “robotii nu pot face fata varietatii”, iar clientii Mercedes cer optiuni extrem de diferite, care le-ar crea probleme prea mari masinariilor.

“Economisim bani si ne salvam viitorul angajand mai multi oameni”, a declarat Schaefer. Uzina din Sindelfingen produce peste 400.000 de vehicule pe an iar procesul de fabricatie e mult mai rapid daca operatiunile sunt executate de oameni. Reprogramarea robotilor dureaza saptamani, in vreme ce schimbarea unei linii de asamblare “manuale” poate fi facuta intr-un week-end.

Mercedes intentioneaza sa “concedieze” robotii din mai multe fabrici, afara de cea din Germania. Potrivit Bloomberg, BMW si Audi ar putea implementa politici similare.
 

linie de asamblare Mercedes Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Bloomberg

iLikeIT. Masinile autonome si soselele inteligente, solutia care ar putea sa ne scape de stresul din trafic

iLikeIT. Masinile autonome si soselele inteligente, solutia care ar putea sa ne scape de stresul din trafic

Mașini inteligente

Orașul destinat exclusiv testării autoturismelor care se conduc singure

Mii de autoturisme Mercedes Benz, rechemate în service din cauza airbag-urilor

București: 2 milioane de mașini și 300.000 de parcări. Unde ajung autoturismele care n-au loc

Taxa auto, restituită și celor care nu mai au dovada plății. Când își primesc șoferii banii

Târg de mașini clasice la Berlin. Una din cele mai scumpe trece de 2 mil de euro

ANAF anunță noi licitații. Prețul cerut pentru un Volkswagen Lupo

masini

Rablele au invadat șoselele României în 2017, după eliminarea taxei auto

Scandal fără precedent în industria auto. Mașinile care au omorât mii de europeni anual

Salonul Auto de la Frankfurt: Ferrari, Lamborghini sau Bugatti, vedetele târgului

Sfârșitul pentru diesel și benzină! VW își “electrifică” toate cele 300 de modele

Dacia și Ford, la Salonul Auto de la Frankfurt cu noile Duster și Ecosport

Cea mai mare piață auto din lume anunță interzicerea mașinilor diesel și pe benzină