Cat de sigur e transportul cu RATB? Sindicalistii sustin ca 50% din masini sunt defecte, iar soferii muncesc prea mult

Ultimul update: Vineri 11 Martie 2016 07:04
Data publicarii: Marti 08 Martie 2016 13:57
Categorie: Actualitate

Bucurestenii care folosesc transportul in comun sunt in pericol,este avertismentul sindicalistiilor RATB.

Ei acuza ca jumatate dintre autobuzele din oras circula cu piese defecte. Soferii se plang si ca muncesc prea mult, iar din cauza oboselii isi pierd concentrarea la volan. Cei din conducerea Regiei neaga toate aceste lucruri.

Protestul sindicatului RATB a inceput pe ritmuri de hip-hop. Participantii sustin ca sunt dezgustati de neregulile de la Regia de Transport Bucuresti. Lasand insa muzica la o parte, au formulat si acuzatii foarte grave.

Sindicalist: "50 la suta din masini sunt defecte."

Inclusiv la sistemul de franare, potrivit sindicalistilor. Mai mult, soferii se plang ca sunt epuizati.

Mugur Isarescu, despre protestul debitorilor la banci: "Sa arunci lei e ca si cum ai terfeli tricolorul sau fluiera imnul"

Conducerea RATB neaga acuzatiile si spune ca respecta cerintele de siguranta in trafic. Vehiculele au reviziile tehnice la zi, efectuate sub monitorizare RAR:

"RATB da asigurari ca vehiculele din traseu, desi circula in numar redus fata de necesitati, respecta cerintele de siguranta in trafic. Vehiculele aflate în traseu au reviziile tehnice efectuate la zi sub monitorizare RAR.

Seful Autobazei din zona Pipera ne arata si talonul cu reviziile tehnice la zi ale unui autobuz pregatit sa iasa in trafic. Sustine ca si soferii ar avea partea lor de vina daca ar accepta sa iasa in trafic cu un vehicul defect. Dar asta nu inseamna ca RATB nu are probleme.

RATB recunoaste ca parcul nu face fata necesitatilor Capitalei. Mai mult, din cele 1000 de autobuze noi cumparate pana in 2009, doar 700 sunt acum pe traseu. Pentru restul nu mai sunt bani de reparatie.

Sindicalistii care au protestestat marti in fata Parlamentului sustin si ca din rezervoarele unor autobuze au disparut cantitati uriase de carburant. Ca atare, cer ca DNA sa ancheteze furturile si starea proasta in care a ajuns Regia de transport.

 

Infrastructura deplorabila ar putea muta uzina Dacia in nordul Africii. 8.000 de angajati au protestat pentru autostrada

Infrastructura deplorabila ar putea muta uzina Dacia in nordul Africii. 8.000 de angajati au protestat pentru autostrada

Regele Mihai alături de Regina Ana

Scrisoarea principesei Margareta către Regele Mihai: „Există o parte în acest om care nu ne aparţine nouă”

Eroii Revoluţiei de la Timişoara, comemorați de suporterii unei echipe de fotbal

Sondaj: Cetățenii Republicii Moldova, mai apropiați de Rusia decât de România

Cât de mult au semănat funeraliile Regelui Mihai cu cele ale Reginei Maria, din 1938

Funeraliile Regelui Mihai, în presa internațională: „A fost o figură importantă în perioadele zbuciumate din istoria României

Curtea de Argeș, locul unde își dorm somnul veșnic Regii României. Motivul din spatele tradiției

Funeralii

AP: „Funeraliile Regelui Mihai scot la lumină disputele din sânul Familiei Regale”

Fragmente din mesajele Regelui, transmise din exil poporului român. „Stați uniți într-un gând și într-o simțire”

Christian Science Monitor: „Regele Mihai, un simbol al demnității, într-o lume politică zgomotoasă și derutantă”

Slujba pentru Regele Mihai, unică în ultimii 79 de ani. Veteran: ”A suferit mai mult decât mine”

Scene impresionante. Sicriul cu trupul neînsuflețit al Regelui Mihai, urcat în Trenul Regal

Flashmob în tăcere, la sediul PSD din Sibiu, în memoria Regelui Mihai