Statiile de tramvai din Capitala, considerate de calatori un pericol. "Pot sa cad in fata masinii, sa ma accidentez"

×
Codul embed a fost copiat

Un pericol - asa descriu multi dintre bucuresteni statiile de tramvai care nu respecta normele de siguranta. Oamenii spun ca sunt nevoiti sa astepte pe peroane inguste si nesigure, fara balustrade de protectie.

Pe de alta parte, Primaria Capitalei sustine ca pana acum au fost modernizate aproape 65% din statiile de tramvai din Bucuresti.

Multi dintre bucuresteni au fost nevoiti, macar o data, sa astepte tramvaiul pe un peron ingust. Acolo, spun oamenii, este o adevarata provocare sa iti gasesti un loc in care sa te simti in siguranta. Mai ales ca, de multe ori, masinile trec razant pe lange ei.

Femeie: "Pot sa cad in fata masinii, sa ma accidentez. Daca vine cineva si se grabeste, da peste mine si ma arunca in fata masinii!"

Citește și
firewall fortinet 100d
Clotilde Armand acuza Primaria ca vrea sa cumpere un firewall de 1.000 de ori mai scump. Explicatia municipalitatii
Ce a pățit jurnalista care a filmat ultimele imagini cu Aleksei Navalnîi în viață

Femeie: "Oricand te poti impiedica, oricand poti avea un accident, minor sau major, aici este foarte aproape de orice masina. Aici e ca o insula in mijlocul apei. Nu te poti feri din nici o parte."

Astfel de refugii sunt, de pilda, pe o buna bucata din Soseaua Pantelimon, pe Bulevardul Basarabia sau pe Strada Barbu Vacarescu.

Barbat: "E prost conceputa pentrut ca daca s-ar mai duce cu un metru incolo furi din banda de circulatie. Eu incap ca-s mai subtire, dar doua persoane nu."

La lasarea intunericului sau pe timp de ploaie, refugiile neamenajate devin si mai periculoase, iar riscul de accidente creste.

Reporter: "Sunt soferi care trec pe linia de tramvai?"

Taximetrist: "Sigur, absolut. Si fac coada de acolo de la refugiu pana in spate pentru ca e prea aglomeratie!"

Pentru ca pietonii sa fie in siguranta, refugiile ar trebui imprejmuite cu un gard. In plus, inaltimea lor ar trebui sa fie cel putin egala cu distanta dintre sosea si prima treapta a tramvaiului.

Potrivit Primariei Capitalei, latimea peroanelor trebuie sa fie cat mai generoasa pentru ca ele sa poata gazdui un numar cat mai mare de calatori. In Bucuresti exista insa si peroane care nu masoara nici un metru latime.

Cat despre lucrarile de modernizare, Primaria Capitalei sustine ca: "Modernizarea peroanelor se realizeaza concomitent cu lucrarile de modernizare a caii de rulare a tramvaielor. Procesul a fost demarat in anul 2002, pana in prezent modernizandu-se aproximativ 65% din reteaua de cale de rulare din Municipiul Bucuresti."

In plus, dimensiunile de constructie sunt adaptate marimii fiecarei artere. Apoi, acestea sunt aprobate de Comisia Tehnica de Circulatie si de Brigada de Politie Rutiera, mai spun reprezentantii primariei.

Articol recomandat de sport.ro
Nici Charleston, nici Stuttgart: unde ar putea juca Simona Halep al doilea turneu la revenirea în tenis
Nici Charleston, nici Stuttgart: unde ar putea juca Simona Halep al doilea turneu la revenirea în tenis
Citește și...
Barbat calcat de tramvai in Capitala. Echipajele SMURD ajunse la fata locului nu au mai avut ce sa faca pentru el
Barbat calcat de tramvai in Capitala. Echipajele SMURD ajunse la fata locului nu au mai avut ce sa faca pentru el

Incident mortal sambata noapte in Capitala, unde un barbat de aproximativ 50 de ani a sfarsit intre sinele de tramvai.

Clotilde Armand acuza Primaria ca vrea sa cumpere un firewall de 1.000 de ori mai scump. Explicatia municipalitatii
Clotilde Armand acuza Primaria ca vrea sa cumpere un firewall de 1.000 de ori mai scump. Explicatia municipalitatii

Consilierul local Clotilde Armand acuza Primaria ca a umflat sumele destinate dotarii spitalelor.

20 de tramvaie, blocate pe linia 41 din Capitala in urma unui accident. Imagini de la fata locului
20 de tramvaie, blocate pe linia 41 din Capitala in urma unui accident. Imagini de la fata locului

Aproximativ 20 de tramvaie sunt blocate, luni dimineata, pe linia 41 din Capitala, in zona Crangasi, sensul dintre Piata Presei catre Ghencea din cauza unui accident de circulatie in urma caruia un autoturism a patruns pe linia de tramvai.

Recomandări
Localnicii din Brăila povestesc îngroziți incidentul cu drona militară căzută lângă oraș: „Un huruit și pe urmă buuuuum!”
Localnicii din Brăila povestesc îngroziți incidentul cu drona militară căzută lângă oraș: „Un huruit și pe urmă buuuuum!”

Este alertă în Brăila, după ce o dronă militară s-ar fi prăbușit, joi seară, pe un câmp, la câțiva kilometri de oraș.

Primele imagini cu rămășițele dronei căzute în Brăila. Ce este înscripționat pe ele | FOTO
Primele imagini cu rămășițele dronei căzute în Brăila. Ce este înscripționat pe ele | FOTO

Au apărut primele imagini cu rămășițele dronei militare care s-a prăbușit în Brăila, în Insula Mare.  

20 de ani de la aderarea României la NATO, „cea mai puternică alianţă politico-militară din lume”
20 de ani de la aderarea României la NATO, „cea mai puternică alianţă politico-militară din lume”

S-au împlinit 20 de ani de la aderarea României la NATO, iar responsabilii Apărării și politicienii s-au întrecut în mesaje care evidențiază garanțiile de securitate pe care ni le oferă Alianța în contextul războiului pornit de Rusia în Ucraina.