Daca cumperi o haina romaneasca, sustii locul de munca a 3 romani. Generatia Y a designerilor romani, la "Romania, te iubesc"

Ultimul update: Luni 14 Martie 2016 06:58
Data publicarii: Vineri 11 Martie 2016 12:57
Categorie: Romania, te iubesc!
RTI

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Anca Nastasi, corespondent special Stirile PRO TV, va prezenta un reportaj indraznet despre industria modei made in Romania

Tineri designeri, frumosi, talentati si, mai ales, creativi se lupta pentru un loc pe piata modei si in ultimul timp au reusit sa isi croiasca drumul catre iubitorii unui look original.

Anca Nastasi a realizat un material prin care sa le arate romanilor ca pot cumpara haine romanesti, la fel de frumoase ca cele ale brandurilor straine consacrate, sustinand economia romaneasca. Un reportaj despre creatorii romani care au fost nevoiti mai intai sa reuseasca in strainatate ca sa fie bagati in seama si aici, unde abia acum incep sa deschida magazine.

Este deja o bogatie de branduri, nume, site-uri romanesti, iar industria creatorilor de moda a crescut in ultimii ani. Cei mai multi vand on-line, au site-uri pe care daca intri nici nu-ti dai seama ca sunt romani: sunt start-up-uri romanesti, carora in cativa ani li s-a triplat cifra de afaceri. Romanii cumpara anual haine de 2,5 miliarde de euro, iar 50% dintre cumparatori sunt dependenti de brand, de eticheta. Anual ajung la gunoi tone de haine, tricouri, de exemplu, fiindca nimeni nu le mai vrea, nici nevoiasii. Cumparam mult si prost, insa incepe sa se observe o schimbare de mentalitate la tot mai multi cumparatori romani: cumpara mai putin si mai calitativ, pentru a sustine economia romaneasca.

Daca cumperi o haina romaneasca, poti sa sustii locul de munca a 3 romani. La hainele sau pantofii romanesti, doar salariile muncitorilor din fabrica pot fi 70% din costul de productie, de aceea designerilor romani le este greu sa concureze cu brandurile straine, care externalizeaza productia in tari cu salarii cat mai mici.

“Sunt tineri, sunt romani si sfideaza concurenta! Generatia Y a designerilor romani ne da o lectie in afaceri. Duminica, la Romania, te iubesc! veti vedea oameni care au pornit de la zero si construiesc branduri puternice, fara ajutor de la stat, bazate doar pe idei, talent si ambitie. Va introducem in culisele unui business in care concurenta cu marile companii globale e crunta. Ce sanse au creatorii romani pe piata romaneasca, dominata de importatori puternici si cumparatori dependenti de brandurile internationale? Vedeti duminica.”, a declarat Anca Nastasi.

Se poate observa un boom al designerilor romani pe o piata plina de prejudecati. Telespectatorii ii vor cunoaste pe tinerii din spatele brand-urilor, care au studiat la UNART. au facut ucenicie si stagii la marii creatori de la Milano sau Paris sau fosti corporatisti care si-au descoperit o noua pasiune. De 3 ani incoace, toti sunt pe un trend crescator. Povestile lor vor fi prezentate pe larg duminica, la Romania, te iubesc!.
 

RTI Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi.

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi. "Nu stii ce e real si ce e ireal"

vlad dragomir

Are doar 18 ani şi este considerat viitorul superstar din fotbalul englez. Cum a ajuns Vlad la Arsenal Londra

Românul recunoscut în toată lumea drept omul care a învins durerea: “Parcă se rupe ceva când pleci din ţară”

Românca școlită în arta turismului la New York și Valencia, care vrea să schimbe mentalitatea străinilor despre țara natală

România, te iubesc! Emisiunea INTEGRALĂ 10.12.2017

Alex Dima, despre România de azi: "În ce ţară trăim? Suntem asemeni unui animal care aleargă după o lumină proiectată haotic"

Zmei3, trupa formată din doi români şi doi germani care a devenit celebră în Vest

Alex Dima, Romania te iubesc

Alex Dima, despre criza de medicamente din Romania:"Viaţa copilului tău atârna de un medicament. Ce faci?"

MagicHome

România, te iubesc! Emisiunea INTEGRALĂ 26.11.2017

Cinematografele din România, afacere cu miză imobiliară uriașă după 1989

România, țara cu 82 de cinematografe. Cel mai ieftin este în județul Vâlcea și costă 11 lei

MagicHome, REFUGIUL PĂRINŢILOR. "Ne desfăşurăm viaţa pe un scaun de spital”

MagicHome - un reportaj cutremurător la România, te iubesc!

GENII RISIPITE: Copiii superinteligenti ai României. EMISIUNEA INTEGRALĂ

microhidrocentrale RTI

Legea Apelor, modificată după reportajele "România, te iubesc!" despre microhidrocentrale

Daca cumperi o haina romaneasca, sustii locul de munca a 3 romani. Generatia Y a designerilor romani, la "Romania, te iubesc"

Ultimul update: Luni 14 Martie 2016 06:58
Data publicarii: Vineri 11 Martie 2016 12:57
Categorie: Romania, te iubesc!
RTI

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Anca Nastasi, corespondent special Stirile PRO TV, va prezenta un reportaj indraznet despre industria modei made in Romania

Tineri designeri, frumosi, talentati si, mai ales, creativi se lupta pentru un loc pe piata modei si in ultimul timp au reusit sa isi croiasca drumul catre iubitorii unui look original.

Anca Nastasi a realizat un material prin care sa le arate romanilor ca pot cumpara haine romanesti, la fel de frumoase ca cele ale brandurilor straine consacrate, sustinand economia romaneasca. Un reportaj despre creatorii romani care au fost nevoiti mai intai sa reuseasca in strainatate ca sa fie bagati in seama si aici, unde abia acum incep sa deschida magazine.

Este deja o bogatie de branduri, nume, site-uri romanesti, iar industria creatorilor de moda a crescut in ultimii ani. Cei mai multi vand on-line, au site-uri pe care daca intri nici nu-ti dai seama ca sunt romani: sunt start-up-uri romanesti, carora in cativa ani li s-a triplat cifra de afaceri. Romanii cumpara anual haine de 2,5 miliarde de euro, iar 50% dintre cumparatori sunt dependenti de brand, de eticheta. Anual ajung la gunoi tone de haine, tricouri, de exemplu, fiindca nimeni nu le mai vrea, nici nevoiasii. Cumparam mult si prost, insa incepe sa se observe o schimbare de mentalitate la tot mai multi cumparatori romani: cumpara mai putin si mai calitativ, pentru a sustine economia romaneasca.

Daca cumperi o haina romaneasca, poti sa sustii locul de munca a 3 romani. La hainele sau pantofii romanesti, doar salariile muncitorilor din fabrica pot fi 70% din costul de productie, de aceea designerilor romani le este greu sa concureze cu brandurile straine, care externalizeaza productia in tari cu salarii cat mai mici.

“Sunt tineri, sunt romani si sfideaza concurenta! Generatia Y a designerilor romani ne da o lectie in afaceri. Duminica, la Romania, te iubesc! veti vedea oameni care au pornit de la zero si construiesc branduri puternice, fara ajutor de la stat, bazate doar pe idei, talent si ambitie. Va introducem in culisele unui business in care concurenta cu marile companii globale e crunta. Ce sanse au creatorii romani pe piata romaneasca, dominata de importatori puternici si cumparatori dependenti de brandurile internationale? Vedeti duminica.”, a declarat Anca Nastasi.

Se poate observa un boom al designerilor romani pe o piata plina de prejudecati. Telespectatorii ii vor cunoaste pe tinerii din spatele brand-urilor, care au studiat la UNART. au facut ucenicie si stagii la marii creatori de la Milano sau Paris sau fosti corporatisti care si-au descoperit o noua pasiune. De 3 ani incoace, toti sunt pe un trend crescator. Povestile lor vor fi prezentate pe larg duminica, la Romania, te iubesc!.
 

RTI Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi.

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi. "Nu stii ce e real si ce e ireal"