Daca cumperi o haina romaneasca, sustii locul de munca a 3 romani. Generatia Y a designerilor romani, la "Romania, te iubesc"

Ultimul update: Luni 14 Martie 2016 06:58
Data publicarii: Vineri 11 Martie 2016 12:57
Categorie: Romania, te iubesc!
RTI

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Anca Nastasi, corespondent special Stirile PRO TV, va prezenta un reportaj indraznet despre industria modei made in Romania

Tineri designeri, frumosi, talentati si, mai ales, creativi se lupta pentru un loc pe piata modei si in ultimul timp au reusit sa isi croiasca drumul catre iubitorii unui look original.

Anca Nastasi a realizat un material prin care sa le arate romanilor ca pot cumpara haine romanesti, la fel de frumoase ca cele ale brandurilor straine consacrate, sustinand economia romaneasca. Un reportaj despre creatorii romani care au fost nevoiti mai intai sa reuseasca in strainatate ca sa fie bagati in seama si aici, unde abia acum incep sa deschida magazine.

Este deja o bogatie de branduri, nume, site-uri romanesti, iar industria creatorilor de moda a crescut in ultimii ani. Cei mai multi vand on-line, au site-uri pe care daca intri nici nu-ti dai seama ca sunt romani: sunt start-up-uri romanesti, carora in cativa ani li s-a triplat cifra de afaceri. Romanii cumpara anual haine de 2,5 miliarde de euro, iar 50% dintre cumparatori sunt dependenti de brand, de eticheta. Anual ajung la gunoi tone de haine, tricouri, de exemplu, fiindca nimeni nu le mai vrea, nici nevoiasii. Cumparam mult si prost, insa incepe sa se observe o schimbare de mentalitate la tot mai multi cumparatori romani: cumpara mai putin si mai calitativ, pentru a sustine economia romaneasca.

Daca cumperi o haina romaneasca, poti sa sustii locul de munca a 3 romani. La hainele sau pantofii romanesti, doar salariile muncitorilor din fabrica pot fi 70% din costul de productie, de aceea designerilor romani le este greu sa concureze cu brandurile straine, care externalizeaza productia in tari cu salarii cat mai mici.

“Sunt tineri, sunt romani si sfideaza concurenta! Generatia Y a designerilor romani ne da o lectie in afaceri. Duminica, la Romania, te iubesc! veti vedea oameni care au pornit de la zero si construiesc branduri puternice, fara ajutor de la stat, bazate doar pe idei, talent si ambitie. Va introducem in culisele unui business in care concurenta cu marile companii globale e crunta. Ce sanse au creatorii romani pe piata romaneasca, dominata de importatori puternici si cumparatori dependenti de brandurile internationale? Vedeti duminica.”, a declarat Anca Nastasi.

Se poate observa un boom al designerilor romani pe o piata plina de prejudecati. Telespectatorii ii vor cunoaste pe tinerii din spatele brand-urilor, care au studiat la UNART. au facut ucenicie si stagii la marii creatori de la Milano sau Paris sau fosti corporatisti care si-au descoperit o noua pasiune. De 3 ani incoace, toti sunt pe un trend crescator. Povestile lor vor fi prezentate pe larg duminica, la Romania, te iubesc!.
 

RTI Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi.

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi. "Nu stii ce e real si ce e ireal"

Japonia

Rareș Năstase, despre cum a fost primit Shinzo Abe în România: ”Mi-e tare rușine”

Transparență zero

Rareş Năstase: "Când transformăm corupţia în faptă bună şi împărţim România în tabere"

Cosmin Savu: "Tudorel Toader ar merita numele unei străzi. E mai preocupat de drepturile infractorilor"

România, te iubesc! Emisiunea INTEGRALĂ 17.12.2017

Lacrimile pentru Rege au fost de fapt bocetul naţional al unui popor care-şi plânge de milă

Dan Raul Pintea

”Dragoste” și artă. A trăit cu 5 lei pe zi, până când i-a venit o idee care l-a făcut faimos

Sorin Ilfoveanu

Tablourile lui stau lângă Picasso sau Matisse. Artistul român care și-a trasat viața în desene

Planul unor tineri pentru a salva istoria Capitalei. Fac cu resurse proprii ce statul nu poate

Românul ales de Elon Musk să construiască trenul viitorului. Pe el ar putea fi steagul României

STATUL PARALEL

Ce se întâmplă cu noi? Când am uitat să mai fim oameni?

Rareş Năstase, despre diferenţele dintre staţiile de metrou de la noi şi cele din Tokyo. FOTO

Rareş Năstase

La escală îşi dă românul arama pe faţă

Daca cumperi o haina romaneasca, sustii locul de munca a 3 romani. Generatia Y a designerilor romani, la "Romania, te iubesc"

Ultimul update: Luni 14 Martie 2016 06:58
Data publicarii: Vineri 11 Martie 2016 12:57
Categorie: Romania, te iubesc!
RTI

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Anca Nastasi, corespondent special Stirile PRO TV, va prezenta un reportaj indraznet despre industria modei made in Romania

Tineri designeri, frumosi, talentati si, mai ales, creativi se lupta pentru un loc pe piata modei si in ultimul timp au reusit sa isi croiasca drumul catre iubitorii unui look original.

Anca Nastasi a realizat un material prin care sa le arate romanilor ca pot cumpara haine romanesti, la fel de frumoase ca cele ale brandurilor straine consacrate, sustinand economia romaneasca. Un reportaj despre creatorii romani care au fost nevoiti mai intai sa reuseasca in strainatate ca sa fie bagati in seama si aici, unde abia acum incep sa deschida magazine.

Este deja o bogatie de branduri, nume, site-uri romanesti, iar industria creatorilor de moda a crescut in ultimii ani. Cei mai multi vand on-line, au site-uri pe care daca intri nici nu-ti dai seama ca sunt romani: sunt start-up-uri romanesti, carora in cativa ani li s-a triplat cifra de afaceri. Romanii cumpara anual haine de 2,5 miliarde de euro, iar 50% dintre cumparatori sunt dependenti de brand, de eticheta. Anual ajung la gunoi tone de haine, tricouri, de exemplu, fiindca nimeni nu le mai vrea, nici nevoiasii. Cumparam mult si prost, insa incepe sa se observe o schimbare de mentalitate la tot mai multi cumparatori romani: cumpara mai putin si mai calitativ, pentru a sustine economia romaneasca.

Daca cumperi o haina romaneasca, poti sa sustii locul de munca a 3 romani. La hainele sau pantofii romanesti, doar salariile muncitorilor din fabrica pot fi 70% din costul de productie, de aceea designerilor romani le este greu sa concureze cu brandurile straine, care externalizeaza productia in tari cu salarii cat mai mici.

“Sunt tineri, sunt romani si sfideaza concurenta! Generatia Y a designerilor romani ne da o lectie in afaceri. Duminica, la Romania, te iubesc! veti vedea oameni care au pornit de la zero si construiesc branduri puternice, fara ajutor de la stat, bazate doar pe idei, talent si ambitie. Va introducem in culisele unui business in care concurenta cu marile companii globale e crunta. Ce sanse au creatorii romani pe piata romaneasca, dominata de importatori puternici si cumparatori dependenti de brandurile internationale? Vedeti duminica.”, a declarat Anca Nastasi.

Se poate observa un boom al designerilor romani pe o piata plina de prejudecati. Telespectatorii ii vor cunoaste pe tinerii din spatele brand-urilor, care au studiat la UNART. au facut ucenicie si stagii la marii creatori de la Milano sau Paris sau fosti corporatisti care si-au descoperit o noua pasiune. De 3 ani incoace, toti sunt pe un trend crescator. Povestile lor vor fi prezentate pe larg duminica, la Romania, te iubesc!.
 

RTI Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi.

Pastilele-minune de slabit, industria scapata de sub control care ne poate imbolnavi. "Nu stii ce e real si ce e ireal"