Vocea Romaniei, cea mai mare audienta din acest sezon. Cati romani s-au uitat la show in minutul de aur
VOCEA ROMANIEI - sezonul 4. Inca o seara in care surprizele s-au tinut lant si au tinut in fata televizoarelor pe intreg parcursul emisiunii peste 2 milioane de oameni care au fost martorii unor momente exceptionale.
Minutul de aur, de la 22:37, a strans in fata micilor ecrane peste 2.600.000 de telespectatori, de peste doua ori mai multi decat numarul telespectatorilor care urmareau Antena 1 in acelasi minut.
Editia Vocea Romaniei cu numarul patru a intregistrat 14.5 puncte de rating si 31.2% share in intervalul de difuzare 20:30 – 22:51, pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9.3 puncte de rating si 19.9% share.
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 11.9 puncte de rating si 23.1% share, pe cand Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.2 puncte de rating si 15.8% share.
La nivel national, PRO TV ramane si de aceasta data pe primul loc cu o audienta medie de 11.3 puncte de rating si 21.6% share, iar pe locul secund Antena 1 cu 7.5 puncte de rating si 14.3% share.
Episodul patru al auditiilor pe nevazute a scos la lumina noi voci care au impresionat antrenorii prin putere si interpretare. Loredana, Smiley, Marius Moga si Tudor Chirila au descoperit noi concurenti pentru care s-au luptat ca sa ii atraga in echipa lor.