Stafidele si ouale previn caderea parului!

60305403

Stafidele, ouale, pestele si fructele de mare sunt doar cateva dintre alimentele care previn caderea parului.

 

Cum actioneaza ele? Cu ajutorul unor substante din continut despre care studiile arata ca intaresc foliculii pilosi sau stimuleaza cresterea firului de par.

Ce ar trebui sa ocolesti? Categorig grasimile, pentru ca determina cresterea nivelului de testosteron din organism, fapt ce va duce invariabil la pierderea parului.

Afla care sunt alimente ce combat caderea parului pe www.csid.ro

 

Articol recomandat de sport.ro
Rusia schimbă regulile jocului! Șapte modificări majore anunțate de la Moscova
Rusia schimbă regulile jocului! Șapte modificări majore anunțate de la Moscova
Citește și...
Un septuagenar a fost prins conducând cu peste 170 de kilometri pe oră, pe centura oraşului Târgu Jiu, unde limita este 90

Un septuagenar din judeţul Dolj a fost prins conducând cu peste 170 de kilometri pe oră, pe şoseaua de centură a municipiului Târgu Jiu. 

Studiu: Peste jumătate dintre tineri amână deciziile majore. „Maybe later” – filosofia Generației Z. „Treptat e cel mai bine”

Spiritul de aventură nu mai este un atribut al tinereții, ci mai degrabă precauția, arată un sondaj recent realizat la nivel global.

Studiu: Natalitatea în Europa, în scădere accelerată. Cercetătorii indică rolul neașteptat al telefoanelor mobile

Rata natalității din Europa continuă să scadă de mai mulți ani, iar cercetătorii explorează tot mai multe explicații pentru acest fenomen. 

Recomandări
Judecătorii acuză un „atac fără precedent la adresa independenței justiției”. CSM a decis să informeze 8 instituții europene

CSM a decis să informeze mai multe instituții internaționale cu privire la ceea ce consideră a fi „un atac grav și fără precedent” la adresa independenței justiției, în contextul proiectului de lege al salarizării unitare.

Cu cine ar putea fi înlocuit Eugen Tomac. Surse: Nicușor Dan îl va retrage dacă nu va reuși să adune suficicente voturi

Guvern Eugen Tomac are șanse tot mai mici să treacă în Parlament. Premierul desemnat nu va primi, cel mai probabil, nici sprijinul UDMR, după ce luni, Ilie Bolojan și Dominic Fritz i-au spus că nu se poate baza pe voturile PNL și USR. 

Ce se întâmplă cu polițiștii locali care l-au lovit pe șoferul TIR-ului care a provocat haos pe șoselele din Constanța

Șoferul TIR-ului care a lovit aseară un autobuz și opt mașini într-un cartier din Constanța suferise o criză hipoglicemică la volan. Însă polițiștii locali care au intervenit l-au lovit când au încercat să îl dea jos din cabină.